Zásady vrácení
- Zákazník, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele a který s Prodávajícím uzavřel smlouvu na dálku, může odstoupit od Smlouvy o prodeji bez udání důvodu do 14 dnů. V případě Produktů zahrnujících poskytování digitálního obsahu nebo služeb elektronicky se lhůta počítá ode dne uzavření smlouvy. V případě Fyzických výrobků se lhůta počítá ode dne předání věci Spotřebiteli/Podnikateli požívajícímu ochrany spotřebitele nebo jím označené osobě, jiné než dopravci, kterého si zvolil pro dodání Produktu.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby Spotřebitel/Podnikatel požívající ochrany spotřebitele zaslal informace týkající se uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá Spotřebitel ve vztahu k: -Smlouva, ve které je předmětem služby položka dodaná v zapečetěném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit ze zdravotních důvodů nebo z hygienických důvodů, pokud byl balíček otevřen po dodání;
- Za účelem odstoupení od smlouvy, která se nevztahuje na situace uvedené v předchozím bodě, by měl Spotřebitel/Podnikatel využívající ochrany spotřebitele informovat Prodávajícího o svém úmyslu odstoupit od smlouvy prostřednictvím prohlášení o vůli formou dopisu zaslaného e-mailem nebo poštou na adresu uvedenou v §3 Pravidel.
- Za tímto účelem mohou Spotřebitel a Podnikatel využívající ochranu spotřebitele použít šablonu obsaženou v příloze podle těchto Pravidel. To však není povinné.
- Prodávající v případě odstoupení od smlouvy vrací všechny přijaté platby, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl Prodávající informován o odstoupení od Smlouvy Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele. Prodávající vrátí platbu stejnými platebními metodami, jaké byly použity v původní transakci, pokud Spotřebitel/Podnikatel využívající ochranu spotřebitele výslovně nesouhlasil s jiným řešením, které pro něj nebude znamenat žádné náklady.
- Prodávající může vrácení peněz zadržet, dokud neobdrží vrácený Produkt nebo nepotvrdí jeho vrácení (podle toho, co nastane dříve).
- Spotřebitel hradí veškeré přímé náklady na vrácení fyzického produktu, včetně nákladů na balení a dopravu.
- Spotřebitel/podnikatel využívající ochranu spotřebitele je odpovědný za jakékoli snížení hodnoty produktu vyplývající z používání produktu způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a fungování produktu.