Máte dotazy? Volejte: +48 502 229 001

Zásady vrácení

  1. Zákazník, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele a který s Prodávajícím uzavřel smlouvu na dálku, může odstoupit od Smlouvy o prodeji bez udání důvodu do 14 dnů. V případě Produktů zahrnujících poskytování digitálního obsahu nebo služeb elektronicky se lhůta počítá ode dne uzavření smlouvy. V případě Fyzických výrobků se lhůta počítá ode dne předání věci Spotřebiteli/Podnikateli požívajícímu ochrany spotřebitele nebo jím označené osobě, jiné než dopravci, kterého si zvolil pro dodání Produktu.
  2. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby Spotřebitel/Podnikatel požívající ochrany spotřebitele zaslal informace týkající se uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  3. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá Spotřebitel ve vztahu k: -Smlouva, ve které je předmětem služby položka dodaná v zapečetěném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit ze zdravotních důvodů nebo z hygienických důvodů, pokud byl balíček otevřen po dodání;
  4. Za účelem odstoupení od smlouvy, která se nevztahuje na situace uvedené v předchozím bodě, by měl Spotřebitel/Podnikatel využívající ochrany spotřebitele informovat Prodávajícího o svém úmyslu odstoupit od smlouvy prostřednictvím prohlášení o vůli formou dopisu zaslaného e-mailem nebo poštou na adresu uvedenou v §3 Pravidel.
  5. Za tímto účelem mohou Spotřebitel a Podnikatel využívající ochranu spotřebitele použít šablonu obsaženou v příloze podle těchto Pravidel. To však není povinné.
  6. Prodávající v případě odstoupení od smlouvy vrací všechny přijaté platby, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl Prodávající informován o odstoupení od Smlouvy Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele. Prodávající vrátí platbu stejnými platebními metodami, jaké byly použity v původní transakci, pokud Spotřebitel/Podnikatel využívající ochranu spotřebitele výslovně nesouhlasil s jiným řešením, které pro něj nebude znamenat žádné náklady.
  7. Prodávající může vrácení peněz zadržet, dokud neobdrží vrácený Produkt nebo nepotvrdí jeho vrácení (podle toho, co nastane dříve).
  8. Spotřebitel hradí veškeré přímé náklady na vrácení fyzického produktu, včetně nákladů na balení a dopravu.
  9. Spotřebitel/podnikatel využívající ochranu spotřebitele je odpovědný za jakékoli snížení hodnoty produktu vyplývající z používání produktu způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a fungování produktu.