Máte dotazy? Volejte: +48 502 229 001

Předpisy obchodu

  • 1. Předběžná ustanovení

 

  1. Předpisy vymezují pravidla pro uzavírání smluv se Zákazníkem Prodávajícím, jejich obchodní podmínky a dále práva a povinnosti smluvních stran Smlouvy týkající se dodávky Produktů a pravidla pro poskytování elektronických služeb Prodávajícím.
  2. Každý Zákazník je povinen si před uzavřením Smlouvy s Prodávajícím přečíst a přijmout podmínky uvedené v Předpisech.

 

  • 2. Definice

Definice použité v nařízeních by měly být chápány následovně:

  1. Prodejce – MIZACHEM Izabela Jasińska-Ryguła, NIP: 5472038544, REGON: 521371575, se sídlem: ul. Kupiecka 59, 43-300 Bělsko-Bialá.
  2. Zákazník – fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity a s právní způsobilostí, která využívá služeb a funkcionalit Webových stránek, a zejména nakupuje prostřednictvím Obchodu.
  3. Spotřebitel – fyzická osoba provádějící nákup na webových stránkách v rozsahu, který přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.
  4. Podnikatel požívající ochrany spotřebitele – fyzická osoba uskutečňující nákup přímo související s její podnikatelskou činností, kdy z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro ni nemá profesní charakter, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti (definovaného v CEIDG).
  5. Webové stránky – webové stránky dostupné na: https://smartblond.pl
  6. Internetový obchod Store – provozovaný Prodávajícím na internetové adrese https://smartblond.pl
  7. Produkt – dostupný v sortimentu Obchodu, fyzický produkt, který je předmětem Smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
  8. Služba- služba, která je předmětem Smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
  9. Košík – prvek softwaru Obchodu, ve kterém jsou viditelné Produkty vybrané Zákazníkem ke koupi a je také možné určit a upravit údaje Objednávky.
  10. Objednávkový formulář – interaktivní formulář dostupný v Obchodě umožňující zadání Objednávky, zejména přidáním Produktů do elektronického košíku a upřesněním podmínek Distanční smlouvy včetně způsobu doručení a platby.
  11. Registrační formulář – formulář dostupný v Obchodě umožňující vytvoření – Účtu, nemusíte mít samostatný formulář pro vytvoření účtu, nap Pouze příslušné zaškrtávací políčko „vytvořte účet“ v objednávkovém formuláři; zkontrolujte, jaké to pro vás je a upravte tuto definicji
  12. Účet – účet v Obchodě, který Zákazník může nebo nemusí vytvářet a shromažďuje údaje poskytnuté Zákazníkem a informace o Objednávkách jím zadaných v Obchodě.
  13. Objednat – prohlášení o vůli Zákazníka předložené pomocí Objednávkového formuláře a zaměřené přímo na uzavření Smlouvy o prodeji produktu nebo produktů s Prodávajícím.
  14. Platební operátor – PayPro SA platební systém, se sídlem v Poznani, na ul. Kanclerska 15, 60-327, zapsaná do rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem Poznaň – Nowe Miasto i Wilda v Poznani, pod číslem KRS 0000347935, číslem NIP 779-236-98-87
  15. Smlouvu – smlouvu na dálku uzavřenou se Zákazníkem v rámci organizovaného systému pro uzavírání smluv na dálku (Obchod na Webových stránkách), bez současné fyzické přítomnosti stran, s výhradním použitím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku až do uzavření smlouvy včetně.
  16. Předpisy – tyto předpisy obchodu.

 

  • 3. Kontaktujte Obchod

 

1.Zákazník může kontaktovat Prodávajícího zejména:

e-mailem na následující adresu: sklep@smartblon l

písemně na následující adresu: ul. Kupiecka 59, 43-300 Bělsko-Bialá

a také telefonicky na: 513 818 967 v t09:00 – 16:00 v pracovní dny.

  1. Číslo bankovního účtu prodávajícího: 46 1140 2004 0000 3202 8221 7639

 

  • 4. Technické problemy

 

1.Pro používání Webových stránek, včetně prohlížení sortimentu Prodávajícího a zadávání objednávek, jsou nezbytné

– koncové zařízení s přístupem k internetu a standardní webový prohlížeč,

– aktivní e-mailová adresa (e-mail),

  1. Prodávající přijímá technická a organizační opatření, aby Zákazníkovi poskytl bezpečný přístup na Webové stránky a Obchod, zejména opatření k zamezení přístupu a úpravy osobních údajů neoprávněnými osobami.
  2. Zákazníkovi je zakázáno poskytovat nelegální obsah.
  3. Prodávající má právo na technickou přestávku v provozu Webových stránek včetně Obchodu, nezbytnou pro plánovaný, průběžný provoz a údržbu serveru a softwaru. V případě plánované přestávky budou Zákazníci jasně informováni na Webových stránkách.
  4. V plném rozsahu povoleném zákonem nenese Prodávající odpovědnost za narušení, včetně přerušení provozu Webových stránek způsobených vyšší mocí, neoprávněným jednáním třetích stran nebo neslučitelností Webových stránek s technickou infrastrukturou Zákazníka.

 

  • 5. Služby poskytované elektronicky

 

  1. Prodávající poskytuje služby elektronicky prostřednictvím Webových stránek.
  2. K dispozici jsou mimo jiné následující bezplatné elektronické služby:

– umožnění Zákazníkovi prohlížet obsah a sortiment na Webových stránkách a Obchodě a používat vyhledávač obsahu,

– umožnění Zákazníkovi zadat Objednávku v Obchodě bez registrace,

– vytvoření a vedení Účtu v Obchodě,

– zasílání newsletteru.

  1. Smlouva o vedení Účtu v Obchodě a Smlouva o zasílání newsletteru jsou uzavřeny na dobu neurčitou a mohou být kdykoli s okamžitou platností ukončeny. Smlouvu o vedení Účtu v Obchodě lze ukončit smazáním Účtu a Smlouvy o zasílání newsletteru odhlášením z jeho odběru dle pokynů obsažených v každém newsletteru nebo zasláním příslušné žádosti Prodávajícímu na e-mailovou adresu uvedenou v §3 Pravidel.

 

  • 6. Vytvoření účtu v obchodě
  1. Založení Účtu v Obchodě je bezplatné.
  2. Abyste si mohli vytvořit Účet v Obchodě, vyplňte prosím Registrační formulář nebo označte příslušné zaškrtávací políčko v Objednávkovém formuláři. Zkontrolujte, jak si můžete vytvořit účet ve svém obchodě, a aktualizujte tento popis.
  3. Přihlášení k Účtu se provádí zadáním přihlašovacího jména a hesla stanoveného v Registračním formuláři.
  4. Zákazník může Účet kdykoli smazat, bez udání důvodu a bez vynaložení jakýchkoli poplatků, zasláním příslušné žádosti Prodávajícímu, zejména prostřednictvím e-mailu nebo písemně na adresu uvedenou v §3.

 

  • 7. Pravidla pro zadání Objednávky

1.Objednávky v Obchodě lze zadávat 24 hodin denně, ve všech dnech v roce.

  1. Procházení sortimentu Obchodu nevyžaduje vytvoření Účtu. Objednávky Produktů zařazených do sortimentu Obchodu může Zákazník zadávat po vytvoření Účtu v souladu s pokyny obsaženými v §6 Pravidel nebo poskytnutím potřebných osobních a adresních údajů umožňujících provedení Objednávky bez vytvoření Účtu.
  2. Abyste mohli zadat Objednávku bez registrace, musíte:

– vyberte Produkt, který je předmětem Objednávky, a poté klikněte na tlačítko „Přidat do cart”

– vyplňte Objednávkový formulář zadáním údajů o příjemci Objednávky a adresy, na kterou má být Produkt dodán, zvolte druh zásilky (způsob dodání Produktu, pokud se vztahuje na daný Produkt),

– zadejte údaje faktury, pokud se liší od údajů příjemce Objednávky,

– vyberte jednu z dostupných platebních metod a klikněte na tlačítko “Koupit a zaplatit”

– potvrďte objednávku provedením platby ve stanovené lhůtě, a to dříve zvoleným způsobem.

 

  1. Abyste mohli zadat Objednávku s registrací (vytvořením Účtu), musíte:

– vyberte Produkt, který je předmětem Objednávky, a poté klikněte na tlačítko „Přidat do cart”

– u první objednávky vyplňte Objednávkový formulář, zadejte údaje o příjemci Objednávky a adresu, na kterou má být Produkt dodán, vyberte typ zásilky (způsob dodání Produktu, pokud se týká daného Produktu) a zkontrolujte pole „Vytvořit účet?“

– pro následné objednávky se přihlaste do Obchodu,

– zadejte údaje faktury, pokud se liší od údajů příjemce Objednávky,

-vyberte jednu z dostupných platebních metod a klikněte na tlačítko “Koupit a zaplatit”

– potvrďte objednávku provedením platby dříve zvoleným způsobem.

  1. Online platba se provádí přímo na webových stránkách Platebního operátora.
  2. Po provedení platby online bude Zákazník přesměrován zpět na Webové stránky.
  3. Jakmile Zákazník potvrdí zadání objednávky pomocí tlačítka „Objednávka a pay”, je mezi Zákazníkem a Prodávajícím uzavřena kupní smlouva.
  4. Zákazník obdrží potvrzení o uzavření smlouvy na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

 

  • 8. Ceny a nabízené způsoby doručení a platby

 

  1. Ceny produktů jsou uvedeny v popisech produktů dostupných na webových stránkách.
  2. Všechny ceny na Webových stránkách jsou vyjádřeny v polských zlotých a jsou to hrubé ceny.
  3. Cena zobrazená vedle Produktu při zadání Objednávky Zákazníkem v souladu s postupem popsaným v §7 Pravidel je pro strany transakce závazná.
  4. Celková částka, kterou má Zákazník zaplatit, zahrnuje cenu za Produkt a náklady na dodání (pokud Produkt vyžaduje fyzické dodání), o kterých je Zákazník při zadávání Objednávky informován na webových stránkách Obchodu, a to i při vyjádření své vůle připojit se k Prodejní smlouvě.
  5. Zákazník může použít následující způsoby dodání nebo vyzvednutí objednaného Produktu:

– doručování kurýrů,

— skříňky na poštovní zásilky.

  1. Zákazník může zaplatit za svou objednávku výběrem jednoho z následujících způsobů platby:

– platba převodem na účet Prodávajícího,

– debetní karta,

– kreditní karta,

– elektronické převody,

– mobilní platby, včetně blik,

– platba platebními kartami – Provozovatelem platební karty je PayPro SA Settlement Agent, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznaň, zapsaná do rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného okresním soudem Poznaň Nowe Miasto a Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

  1. Podrobné informace o dostupných způsobech platby a dodání jednotlivých Produktů naleznete v Objednávkovém formuláři.
  2. Zákazník uzavřením Smlouvy s Prodávajícím souhlasí se zasíláním faktur a jejich oprav elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávkovém formuláři nebo e-mailu zaslaném Prodávajícímu.

 

  • 9. Stížnosti

 

  1. Prodávající je povinen dodat Produkt bez vad.
  2. Zákazník má právo podat záruční reklamaci.
  3. Reklamaci podává Zákazník písemně nebo e-mailem na vybranou adresu uvedenou v §3 Pravidel.
  4. Reklamace by měla obsahovat údaje identifikující Zákazníka, popis toho, čeho se reklamace týká a požadavky s ní související. Prodávající v případě neúplných informací požádá Zákazníka o jejich vyplnění do 14 dnů od obdržení žádosti s poučením, že nedokončení nedostatků ve stanovené lhůtě bude mít za následek, že reklamace zůstane neuznaná.
  5. Lhůta pro projednání reklamace Prodávajícím je 14 dnů ode dne správně podané reklamace Prodávajícímu.
  6. Nedostatek odpovědi ze strany Prodávajícího ve výše uvedené lhůtě pro správně podanou reklamaci znamená, že Prodávající reklamaci akceptuje.
  7. Není-li Zákazník Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele, je vyloučena odpovědnost Prodávajícího v rámci záruky za fyzické nebo právní vady zboží (podle čl. 558§1 občanského zákoníku).

 

  • 10. Právo na odstoupení od smlouvy
  1. Zákazník, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele a který s Prodávajícím uzavřel smlouvu na dálku, může odstoupit od Smlouvy o prodeji bez udání důvodu do 14 dnů. V případě Produktů zahrnujících poskytování digitálního obsahu nebo služeb elektronicky se lhůta počítá ode dne uzavření smlouvy. V případě Fyzických výrobků se lhůta počítá ode dne předání věci Spotřebiteli/Podnikateli požívajícímu ochrany spotřebitele nebo jím označené osobě, jiné než dopravci, kterého si zvolil pro dodání Produktu.
  2. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby Spotřebitel/Podnikatel požívající ochrany spotřebitele zaslal informace týkající se uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  3. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá Spotřebitel ve vztahu k:

– Smlouva, ve které je předmětem služby položka dodaná v zapečetěném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit ze zdravotních důvodů nebo z hygienických důvodů, pokud byl balíček otevřen po dodání;

  1. Za účelem odstoupení od smlouvy, která se nevztahuje na situace uvedené v předchozím bodě, by měl Spotřebitel/Podnikatel využívající ochrany spotřebitele informovat Prodávajícího o svém úmyslu odstoupit od smlouvy prostřednictvím prohlášení o vůli formou dopisu zaslaného e-mailem nebo poštou na adresu uvedenou v §3 Pravidel.
  2. Za tímto účelem mohou Spotřebitel a Podnikatel využívající ochranu spotřebitele použít šablonu obsaženou v příloze podle těchto Pravidel. To však není povinné.
  3. Prodávající v případě odstoupení od smlouvy vrací všechny přijaté platby, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl Prodávající informován o odstoupení od Smlouvy Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele. Prodávající vrátí platbu stejnými platebními metodami, jaké byly použity v původní transakci, pokud Spotřebitel/Podnikatel využívající ochranu spotřebitele výslovně nesouhlasil s jiným řešením, které pro něj nebude znamenat žádné náklady.
  4. Prodávající může vrácení peněz zadržet, dokud neobdrží vrácený Produkt nebo nepotvrdí jeho vrácení (podle toho, co nastane dříve).
  5. Spotřebitel hradí veškeré přímé náklady na vrácení fyzického produktu, včetně nákladů na balení a dopravu.
  6. Spotřebitel/podnikatel využívající ochranu spotřebitele je odpovědný za jakékoli snížení hodnoty produktu vyplývající z používání produktu způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a fungování produktu.

 

 

  • 11. Mimosoudní způsoby řešení spotřebitelských sporu
  1. Prodávající souhlasí s předložením případných sporů vzniklých v souvislosti s uzavřenými smlouvami uzavřenými na dálku prostřednictvím mediačního řízení. Podrobnosti určí strany konfliktu.
  2. V situaci, kdy mediační řízení nebylo úspěšné a Zákazník není Spotřebitelem nebo Podnikatelem požívajícím ochrany spotřebitele, je soudem příslušným k řešení případných sporů souvisejících s takovou dohodou soud příslušný pro sídlo Prodávajícího.
  3. Spotřebitel má možnost využít mimosoudních metod vyřizování stížností a vyřizování reklamací. Spotřebitel má mimo jiné možnost:

– žádost u stálého spotřebitelského rozhodčího soudu o vyřešení sporu vyplývajícího z uzavřené smlouvy,

– žádost provinčního inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení ohledně smírného urovnání sporu,

– s využitím asistence okresního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele.

  1. Spotřebitel může také podat stížnost prostřednictvím online platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Podrobnější informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a vyřizování reklamací nalezne Spotřebitel na webových stránkách http://www.uokik.gov.pl

 

  • 12. Autorské právo

 

  1. Digitální obsah dostupný na Webových stránkách je dílem a je chráněn autorským právem a tato práva jsou svěřena Prodávajícímu nebo osobám s ním spolupracujícím, kteří mu udělili příslušné licence nebo na něj převedli vlastnická autorská práva.
  2. Zákazník může využívat zakoupené Produkty a další obsah dostupný na Webových stránkách na základě povoleného soukromého použití. To znamená, že Zákazník a uživatelé Webových stránek je mohou používat pouze pro své vlastní potřeby, včetně svých obchodních aktivit, za předpokladu, že kupující není oprávněn je zpřístupnit třetím stranám jako svůj vlastní produkt nebo službu (za poplatek nebo zdarma).
  3. Zákazník se zájmem o širší využití výše uvedeného obsahu a zakoupených Produktů by měl kontaktovat Prodávajícího a provést individuální jednání.
  4. Neoprávněné šíření výše uvedeného obsahu může mít za následek občanskoprávní a trestní odpovědnost.

 

  • 13. Osobní údaje a cookies

 

Pravidla pro zpracování osobních údajů a používání souborů cookie jsou popsána v Zásadách ochrany osobních údajů a souborů cookie dostupných na adrese: zadejte adresu podstránky, kde se nachází výše uvedený obsah.

 

  • 14. Závěrečná ustanovení

 

  1. Smlouvy uzavřené Prodávajícím se uzavírají v polštině.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo provést změny Pravidel z důležitých důvodů, tedy: změny právních ustanovení, změny platebních a dodacích metod, a to v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivňují provádění ustanovení těchto Pravidel. Prodávající oznámí změny 14 dní před jejich zavedením. Změny se nevztahují na smlouvy uzavřené před zavedením změn nařízení.
  3. Verze Předpisů platná ke dni uzavření smlouvy se vztahuje na smlouvy uzavřené před změnou Předpisů.
  4. V záležitostech, které nejsou upraveny v těchto nařízeních, se použijí obecně platná ustanovení polského práva, zejména: občanský zákoník; práva podnikatelů; zákon o poskytování elektronických služeb; zákon o spotřebitelském právu, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) a zákon o ochraně osobních údajů.
  5. Předpisy se vztahují na smlouvy uzavřené od 1. září 2022.